Ma vie

Hej på er! Vad gör ni denna söndag? Här är kylan återkommen, jag har nyss varit på ett skivstångspass och sitter nu med en sen frukost nr 2. Dvs kaffe, ägg och frukt. Innan passet: min numera favorit, gröt med hallon, äpple och kanel. Och mandel-eller havremjölk. 

Helgen har bara svischat förbi. Torsdagen spenderades bakfull efter en sjukt kul onsdagskväll. Fredagen var rätt sömnig, förutom att mina gamla buds kom på världens mest spontana besök. Ni kanske läser detta och då vill jag bara säga GUUD VA NI ÄR BÄST! Typ den bästa överraskningen haha. Men i alla fall, mellan fredag-lördag sov jag typ tolv timmar, gårdagen var rätt icke-produktiv förutom tidig springtur och fika med mamma och pappa. Och idag, ja det har jag ju berättat. 

Så, efter denna kanske ointressanta monolog vill jag bara önska er en underbar söndag. Jag ska plugga, handla, lyssna på min italienska musik och ha det allmänt chill. Imorgon kör det igång igen. 











P.S Ni som följer mig på Instagram såg förmodligen gårdagens post, att jag saknar sydlig värme och atmosfär något otroligt. Någon plats som tavlan ovan. Undrar om någon möjligtvis har tips på det perfekta resmålet i sommar? Prisvärt men ändå inte rena turistfällan…

Kommentera

