90’s

Hej!

Tiden går sjukt fort, och jag hinner knappt med att tänka ut roliga blogginlägg. Sorry ‘bout that! Hursomhelst, igår var det 100-dagarsfest, som vi taggat för jättelänge, med temat nittiotal så det kunde ju inte blivit bättre. Tyvärr fick jag i mig lite för mycket saft, men det var kul ändå. De flesta, inklusive jag och mina buds, hade ansträngt sig så väl och såg läskigt mycket nittiotal ut!

Annars då, jo annars mår man ju som man borde idag såhär dagen efter, men det är det värt. Tar plugget imon. YOLO.

20140315-153255.jpg

Har tyvärr inga bilder från igår men de hade nog varit rätt suddiga ändå.

Kommentera

