Bring me the sunshine

Hej på er!

Idag är det fokus på novellskrivning, jag ligger en aning risigt till eftersom den ska lämnas in på onsdag. Men det ordnar väl sig, hehe. 

Imorse gick jag upp vid elva, för att kompensera den sömnlösa natten igår (men är det Fridas födelsedagsfest så är det). Sedan har jag varit ute och sprungit med syrran, diskuterat livet och så vidare. Allt för att slippa plugga, kan man säga. 

För övrigt (och som vanligt hehe) längtar jag väldigt mycket till vår och sol, bläddrar bland gamla bilder från semestrar. Eftersom fotografering vid den här grå årstiden inte är det roligaste, tänkte jag dela med mig av lite bilder från Kroatien 2012. 

Bild

Bild

 

Bild

Bild

Bild

Bild

 

 

Kommentera

