All day, all night

All day, all night

Veckan går fort! Redan torsdag idag, känns som det var måndag igår. Jag tror det är allt mörker som spelar en ett spratt.

Morgonen började med svenska – språkhistoria – och eftermiddagen bjöd på nittio minuter kemi. Partayy!

På tal om party så är det 200-dagars fest för oss dryga treor på måndag, tillsammans med Donner och någon annan friskola. Jag hoppas det blir kul, lagom hets och lite chill häng sådär. I eftermiddags gick jag och syrran på stan en sväng och jag inhandlade ett ganska festligt – svart – linne i strassliknande material. Från BikBok, som faktiskt överträffade mina förväntningar.

Nu är det labbrapport som gäller, livet leker och motivationen är på TOPP.

Kommentera

