Torsdagstänk

Veckan sveper bara förbi, man hinner knappt gå och lägga sig så är det ny dag igen. Efter optikern idag promenerade jag tillbaka till skolan genom en höstig stad, rätt så mysigt faktiskt.

Vid halv fyra var det dags för skivstång igen, lite lättare vikter nu då jag inte vill se ut som en kort version av Hulken (typ).

Trots fredag imorgon känner jag mig inte alls utmattad, kanske på grund av studiedagen igår. Förhoppningsvis blir det istället en härlig och händelserik helg!

Nu ska jag försöka ta mitt fejs från Youtube och SVTPlay AND GO TO SLEEP!

20131017-214358.jpg

20131017-214420.jpg

Kommentera

