Drop dead gorgeous

God kväll! Är helt slut efter en ganska händelserik dag. Gick och tränade på håltimmarna, blev så trött att jag skakade. Trevligt folk som hälsade trevlig helg på gymmet och på Seven Eleven (jag tänkte för mig själv att helgen innebär mer plugg för min del…) och solen sken som för att hålla kvar sommaren lite till. Efter en lång kemilektion köpte jag sen kaffe och mötte upp mamma och C för en shoppingrunda. Gissa om jag behöver uppdatera min garderob. Och uppdatering blev det. Bilder kommer imon, vänta bara. Nöjd tjej här i alla fall.

På tal om snygga kläder så köpte Frida en jacka idag som var top-notch. Jag är inte alls avis. Bra köpt Fridaaa!

God natt lovies!

20130927-225840.jpg

20130927-225910.jpg

Översta bilden från pianospel i skolan, vi livade upp den trötta måndagen!

Kommentera

