Vid kusten

Vid kusten

Hallå eller! Nu är jag hemma efter några dagar längre upp i Bohuslän med segling, bad och allmänt semesterhäng. Härligt!

Nu är det i princip bara två veckor kvar till skolan börjar, men DET ÄR INGET JAG TÄNKER BRY MIG OM. Nästa helg gäller Tjörn runt, det krävs en del förberedelser men ska bli spännande. Det blir jag (gast nr 2), M (styrman) o P (gast nr 1) i båten som är en liten båt på 6,5 meter. Då gäller det att burka ordentligt! Och så hoppas jag att vädret är med oss.

Kommentera

