Silly me

Har teet blandat med kex i halsen. Svetten rinner ner för min panna. Orden stirrar elakt på mig och jag glömmer skrivglädjen i kampen mot, just det – stressen. LITE SÅ känns det just nu. Jag gillar ju att skriva. Det är roligt. Men varje gång det ska skrivas i ett nytt format, denna gång en essä, tar det emot lite. Hmphf. Vill bara komma förbi de där första meningarna och få flyt. Få utlopp för alla idéer som trängs i min överkokta hjärna. 

Kan jag inte bara skicka in den här texten…?

Kommentera

