Tejpa upp mina ögon med silvertejp

Shit jag var visst trött idag med. Känns så tråkigt att säga det hela tiden, kanske borde lägga mig tidigare på kvällarna.

I alla fall, ännu en solig dag! Och jag var för första gången på månader iklädd ljusa jeans -> vårtecken! Också ett tecken på att jag var mindre lat och faktiskt kollade i min garderob. Även om svarta jeans faktiskt är väldigt snyggt och bekvämt.

Om ni undrar hur det går med videon (typ 3 sek lång) så försöker jag fortfarande men jag tror att nätet här hemma är ovanligt segt. Alltså det får bli en suplise nån dag.

P.s denna bild på mig togs idag under onormal trötthet – försökte desperat ljusfixa. Och jag lovar att ha lite roligare bilder i framtiden.

20130305-204220.jpg

Kommentera

