Swedish fish, djungelvrål och surisar

Swedish fish, djungelvrål och surisar

Hejelihej. Såg just att inlägget igår inte laddats upp. Men shit happens, gårdagen var ändå inte så intressant. Jag typ sov och lyssnade på musik. Men idag är det annat. Föräldrarna är i Smögen så vi har huset för oss själva. Clara ska ha sina buddies här och jag ska på bio med en kompis. Taggar att köpa smågodis, som jag inte gjort på år! (Får nöja sig med små glädjeämnen hehe).

Har försökt plugga idag men aa, ni kan ju tänka er hur det gick. Tog en springtur längs soliga gator och nu sitter jag här. Att komma till bloggen känns liksom tryggt. Och spännande eftersom jag inte vet vilka ni är som läser!

Jag ska börja med någon video då och då, kanske börja redan nu…dock inga såna där avancerade hair-tutorials eller nåt. Bara jag rakt upp och ner.

Ni får förresten gärna bli fler som kommenterar! Hehe, om det finns något intressant att kommentera då…

Nu ska jag svida om inför kvällen.

Kommentera

