Wunderbart.

Wunderbart.

Har nog aldrig känt mig såhär glad under en skoldag. Och jag kunde inte önska mer av denna måndag som trots allt är min artonde födelsedag. Det började med skönsång halv 6 i sovrummet i morse, även om jag inte fick mycket sömn inatt höll glädjen och förväntningarna liv i mig.

TACK och KRAM till er som kommit ihåg och gratulerat mig, tack för er skönsång – ni har verkligen förgyllt min dag.

Snart väntar middag och prinsesstårta, skolarbete kan slänga sig någonstans.

Kommentera

