Hetsig förmiddag

Hetsig förmiddag

Gahh vilken förmiddag! Gick upp vid åtta (!), ringde till vårdcentralen, för att få en tid att kolla upp märkliga ”munsår” jag haft ett tag. Fick läkartid genast så åkte direkt efter frukost. Vad är mer segt än att vara på en vårdcentral? Speciellt nu under sportlovet då alla är sjuka. Dessutom kom vi mitt i fikapausen. Men efter ett långt besök och strul på apoteket köpte vi med oss semlor hem och drack halv-tolv-kaffe. Nu har jag precis skrivit klart mitt CV som jag tänkt använda den närmaste framtiden när jag söker sommarjobb. Fyller ju arton, då vill man gärna vara lite självständig och tjäna egna pengar.

Kommentera

