SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

…lite så känns det just nu. Har HUR MYCKET SOM HELST att göra i helgen, vill inte ens räkna upp allt. Idag är alltså en väldigt trött fredag, lite deppig dessutom – vem skulle inte vara det med en jobbig helg framför sig. Jag vill egentligen bara gå och lägga mig nu, och tänka på roliga saker. Jag vill bara att allt ska vara lätt. Men så kom jag ju på nu, att jag måste visst skriva klart mitt CV så jag någonsin ska kunna få ett sommarjobb.

Så ja, saker känns lite tunga nu. Jag hade gärna sett den där filmen Ego på bio, verkar lagom ”mysig”. Och så vill jag se Les Misérables, såklart.

Hoppas att jag känner mig på bättre humör nästa inlägg. Kanske slänger upp någon bild från förra helgen.

Kommentera

