Regnet smattrar hårt på taken, endast jag är vaken

Torsdag. Regn. Bäckmörker. Så ser det ut nu när jag sitter på bussen hem. Men dagen började klart bättre. Lektionerna började nämligen inte förrän vid tolv, så jag tog mig därför tid till både långfrukost och en joggingrunda. Dessutom hann jag med att läsa kemiläxan. Det var mig en sällsynt effektiv, men ändå lugn, morgon! Så nu kan jag njuta av att komma tillbaka hem, dricka något varmt och vila. Vad skönt det ska bli!

20121108-170550.jpg

Den här bilden togs på café i tisdags förmiddag, tyckte bara den utstrålade så mycket mysfaktor!

Kommentera

