Allt har sitt slut…

God kväll! Den fruktade dagen har passerat och når sitt slut, vilket betyder slutet på den så efterlängtade, lediga veckan i oktober. Jag menar förstås att höstlovet nu är över, och imorgon väntar skola igen. Jag ska försöka se det positivt. Snart är det ju jul! Och redan på fredag kommer mormor och farmor på besök, min älskade pappa fyller nämligen år nästa måndag! Samma dag ska jag också hämta ut mina nya glasögon. Vilka det blev får ni se då!

Idag har jag gjort typiska söndagsgrejer. Ätit frukost (och lyssnat på radio), tagit en joggingrunda, fikat med hemgjort kaffebröd,pluggat, sett på film, ätit middag, läst tidningar och sett på ”Allt för Sverige”. Ett riktigt bra program tycker jag! Nu packar jag skolväskan och förbereder morgondagen. Önskar att jag fick åtminstone en dag ledigt till.

Kommentera

